Al Bosc de Lem hi trobaràs 180 sessions per treballar les emocions, els valors i els sentiments a l'aula.
Cadascuna d'elles inclou un contingut multimèdia i una activitat a punt per treballar.
Hi ha 30 sessions per a cada curs: de 1r a 6è de primària.


Més de 170 sessions
PROVA'L GRATIS
Estructura de les sessions
Les sessions dels Bosc de Lem sempre segueixen la mateixa estructura.
1- Observem un contingut
Un contingut multimèdia mostra l'emoció, valor o sentiment que volem treballar a la sessió: còmics, animacions, escenes, seqüències i dibuixos.
2- Dialoguem i reflexionem
Parlem del contingut, dialoguem, empatitzem amb els protagonistes i reflexionem sobre les pròpies vivències.
3- Posem nom a l'emoció o valor
Responem conjuntament a l'enquesta, on identifiquem l'emoció, el valor o el sentiment mostrat al contingut.
Un contingut multimèdia mostra l'emoció, valor o sentiment que volem treballar a la sessió: còmics, animacions, escenes, seqüències i dibuixos.
2- Dialoguem i reflexionem
Parlem del contingut, dialoguem, empatitzem amb els protagonistes i reflexionem sobre les pròpies vivències.
3- Posem nom a l'emoció o valor
Responem conjuntament a l'enquesta, on identifiquem l'emoció, el valor o el sentiment mostrat al contingut.
4- Fem l'activitat d'aula
Fem una activitat vivencial i participativa per aprofundir en aquella emoció, sentiment o valor que treballem a la sessió.
5- Ens coavaluem
Per tancar la sessió, fem una valoració conjunta del treball realitzat. Això ens permetrà seguir l'evolució del grup-classe i motivar els infants.
Fem una activitat vivencial i participativa per aprofundir en aquella emoció, sentiment o valor que treballem a la sessió.
5- Ens coavaluem
Per tancar la sessió, fem una valoració conjunta del treball realitzat. Això ens permetrà seguir l'evolució del grup-classe i motivar els infants.
Continguts multimèdia
Els continguts multimèdia que trobaràs a cada sessió, mostren una situació que serveix com a punt de partida per portar a terme l’activitat d'aula.
Els infants empatitzen amb els personatges perquè viuen situacions similars a les dels protagonistes del Bosc de Lem.
PROVA'L GRATIS
Els infants empatitzen amb els personatges perquè viuen situacions similars a les dels protagonistes del Bosc de Lem.

Metodologies d'aprenentatge
Les metodologies actives, vivencials i participatives són clau en el desenvolupament de la competència emocional. Al Bosc de Lem hi trobaràs diverses metodologies d'aprenentatge.
Jocs de rol
Potencien les habilitats socials, enforteixen el llenguatge i la capacitat de comunicació, incrementen la creativitat, afavoreixen la capacitat d'anàlisi i fomenten el treball en equip.
Jocs cooperatius
Desenvolupen habilitats interpersonals i estratègies per resoldre conflictes, promouen el respecte envers els altres, ensenyen a compartir responsabilitats i eduquen en la tolerància.
Relaxació
Redueix l'agressivitat, aporta tranquil·litat, fa augmentar la capacitat de concentració i creativitat, afavoreix la visualització, potenciar la seguretat en un mateix/a i millora el control emocional.
Potencien les habilitats socials, enforteixen el llenguatge i la capacitat de comunicació, incrementen la creativitat, afavoreixen la capacitat d'anàlisi i fomenten el treball en equip.
Jocs cooperatius
Desenvolupen habilitats interpersonals i estratègies per resoldre conflictes, promouen el respecte envers els altres, ensenyen a compartir responsabilitats i eduquen en la tolerància.
Relaxació
Redueix l'agressivitat, aporta tranquil·litat, fa augmentar la capacitat de concentració i creativitat, afavoreix la visualització, potenciar la seguretat en un mateix/a i millora el control emocional.
Debat a l'aula
Permet que hi hagi intercanvi d’opinions, afavoreix la participació dels infants, potencia el respecte per les opinions dels altres i pel torn de conversa i desperta l’esperit crític.
Dinàmiques de grup
Permeten l'intercanvi d'experiències i sentiments, desenvolupen habilitats d'expressió, afavoreixen el diàleg i faciliten l'apropament entre les persones que hi participen.
Dramatitzacions
Desenvolupen el llenguatge corporal, verbal, plàstic i musical, ajuden a expressar les emocions, potencien la resolució de conflictes i ajuden a interioritzar valors, actituds i normes.
Permet que hi hagi intercanvi d’opinions, afavoreix la participació dels infants, potencia el respecte per les opinions dels altres i pel torn de conversa i desperta l’esperit crític.
Dinàmiques de grup
Permeten l'intercanvi d'experiències i sentiments, desenvolupen habilitats d'expressió, afavoreixen el diàleg i faciliten l'apropament entre les persones que hi participen.
Dramatitzacions
Desenvolupen el llenguatge corporal, verbal, plàstic i musical, ajuden a expressar les emocions, potencien la resolució de conflictes i ajuden a interioritzar valors, actituds i normes.

Com funciona?
El Bosc de Lem és una plataforma fàcil, lúdica i intuïtiva que té una dinàmica de videojoc. La classe ha d'anar superant cada sessió per poder accedir a la següent.
Al final de cada sessió el grup es coavalua mitjançant una puntuació que queda reflectida a la taula de progressió de la classe.
D'aquesta manera resulta molt més fàcil motivar els infants a continuar treballant. Més informació +
PROVA'L GRATIS
Al final de cada sessió el grup es coavalua mitjançant una puntuació que queda reflectida a la taula de progressió de la classe.
D'aquesta manera resulta molt més fàcil motivar els infants a continuar treballant. Més informació +
30 sessions per curs
El Bosc de Lem conté 180 activitats per treballar les emocions, els sentiments i els valors des de primer fins a sisè de primària.
Inclou 30 sessions que permeten cobrir totes les hores d’educació en valors d’un curs escolar.
PROVA'L GRATIS
Inclou 30 sessions que permeten cobrir totes les hores d’educació en valors d’un curs escolar.


Coavaluació
Al final de cada sessió el grup-classe es coavalua mitjançant una puntuació que queda reflectida a la taula de progressió de la classe.
S'avaluen dos aspectes: el reconeixement de l'emoció, valor o sentiment treballat i l'actitud del grup al llarg de la sessió.
D'aquesta manera resulta molt més fàcil motivar els infants per continuar treballant.
PROVA'L GRATIS
S'avaluen dos aspectes: el reconeixement de l'emoció, valor o sentiment treballat i l'actitud del grup al llarg de la sessió.
D'aquesta manera resulta molt més fàcil motivar els infants per continuar treballant.
